Reklāmas klipi
Tehniskā informācija
Lejuplādēt

Efektivitāte

Jebkuram jaunumam ir nepieciešams laiks, lai iekarotu popularitāti patērētāju vidū un kļūtu par ierastu klienta darba instrumentu. Latvijā šobrīd ir izveidojies noteikta mediju komplekta modelis – TV + vēl kaut kas (prese/radio/ārējais nesējs). Reklāmdevēju apmierina situācija, ka viņa reklāmas rullītis ierindojas 8. vietā 20 klipu sarakstā. Pēc IMB & OMD Metrics datiem, 1965. gadā ASV, lai pircējus vecumā no 18 līdz 49 gadiem pamudinātu veikt pirkumu, pietika reklāmas rullīti trīs reizes nodemonstrēt televīzijā. Šobrīd līdzīga rezultāta sasniegšanai rullīti nepieciešams demonstrēt 117 reizes prime-time laikā. Pēc POPAI (The Global Association for Marketing at-Retail) datiem, 75% lēmumu par pirkšanu tiek pieņemti pārdošanas vietā, bet 35% mājsaimnieču vispār neiet uz veikalu 24 stundas pēc televīzijas reklāmas noskatīšanās.

In-Store TV salīdzinājumā ar “veco, labo” televīziju piedāvā elastīgāku, ātrāku un lētāku patērētāju uzmanības piesaistīšanas veidu.

Augsta lielveikalu apmeklētība. Market Media partneri – vispopulārākie tirdzniecības centri – atrodas lielos pilsētas dzīvojamos masīvos vai tuvu tiem, un ļaudis tos apmeklē 2-3 reizes nedēļā ar mērķi veikt lielus un papildinošus pirkumus. Cilvēki dodas uz veikaliem visu gadu neatkarīgi no sezonas. Reklāmas translēšanai uz In-Store TV ekrāniem piemīt unikāla īpašība – to iespējams translēt arī tikai stingri noteiktā laikā, kad veikalu apmeklē atsevišķi iedzīvotāju slāņi: vecāki cilvēki – no rīta, studenti un mājsaimnieces – dienā, kalpotāji – darbdienas beigās un, visbeidzot, vidējā un augstākā ranga biznesmeņi un menedžeri – vēlu vakarā, pirms nakts stundām.

Maksimāla uzmanības pakāpe reklāmai uz monitoriem. Bieža videorullīša translācija (ne mazāk par 140 reizēm dienā), kā arī rullīša skaņas pavadījums nodrošina maksimālu lielveikala apmeklētāju uzmanības pakāpi.

Pieņemama maksa par izvietošanu. Maksa par reklāmas rullīša izvietošanu visos tirdzniecības centros ir daudz zemāka nekā par televīzijas reklāmu, un to var salīdzināt ar maksu par reklāmu vienā radiostacijā vai vienā bilbordā.

Ātra, operatīva apkalpošana. In-store televīzijas specifika ļauj īsā laika posmā reaģēt uz reklāmdevēja pasūtījumu – pieņemt un ieviest korekcijas ziņojumā, izgatavot reklāmas rullīšus. Praktiski stundas laikā pēc gatava reklāmdevēja video rullīša saņemšanas to var translēt visos tirdzniecības centros, kuros ir Market Media monitori.

Minimāli likumdošanas ierobežojumi. Noteiktu produkcijas veidu reklāmu pārdošanas vietās pārmērīgi neierobežo likumdošana (tas attiecas uz alkoholisko dzērienu un tabakas izstrādājumu, azartspēļu reklāmu).

Monitoru izvietojums. Monitori ir izvietoti trīs galvenajās tirdzniecības centru apmeklētāju kustības vietās “food court”, blakus “galvenajam nomniekam” (lielveikali Rimi, Prisma), atpūtas zonās, pie eskalatoriem, pie info centriem, iepirkšanās galerijās un pie ieejām/ izsējām. Tādējādi, tiek aptverts liels apmeklētāju skaits, kas ieradušies tirdzniecības centrā ar visdažādākiem mērķiem.

Nespēja pārslēgt kanālu. Pircējiem, kuri pastaigājas pa tirdzniecības centru, stāv rindā, pavada laiku, baudot ēdienus, nav alternatīvas kanāla izvēlē, salīdzinot ar radio vai televīziju, kur ir ierasts pārslēgt kanālus un stacijas uzreiz pēc reklāmas bloka sākuma.

Neuzkrītošs. Reklāmas rullītis nepārtrauc filmu vai interesantu televīzijas raidījumu un tāpēc neizraisa pircējos negatīvas emocijas. Izklaidējoša rakstura informācija piesaista pircējus, kuri, piemēram, stāv rindā pie kases. Turklāt šī auditorija ir vairāk sagatavota reklāmas uztverei nekā televīzijas skatītājs vai garāmgājējs uz ielas.
Market Media © 2008