Reklāmas klipi
Tehniskā informācija
Lejuplādēt

In-Store TV

Pastāv viedoklis, ka In-Store TV (sastopami arī nosaukumi Instore TV, Indoor TV, Digital Signage, Indoor Media, Indoor Video) ir īpašs reklāmas veids Through-The-Line (TTL vs ATL&BTL), kas nozīmē komunikāciju ar patērētāju. Tādējādi var apgalvot, ka tas ir pārdošanas apjomu palielināšanos veicinošs masu medijs.

In-Store TV nodrošina tiešu kontaktu ar patērētāju lēmuma pieņemšanas brīdī (communication at the moment of truth) – gaidīšanas vai nepieciešamās produkcijas meklēšanas procesā. Milzīgi LCD paneļi, kas translē reklāmas materiālus, ziņu, izklaides un izglītojošas programmas, Latvijā redzami lielos tirdzniecības centros. Signāla avots ir personālais dators. Translācija un vadība tiek īstenota, pateicoties specializētam programmnodrošinājumam. Ekrāni izvietoti vietās, kur apgrozās liels skaits cilvēku – galvenā nomnieka zonās, restorānu un kafejnīcu zonā, iepirkšanās galerijās, pie kasēm. Pēc mediju speciālistu domām, šim nesējam ir labas perspektīvas, kaut gan pagaidām reklāmdevēji tos izmanto nedaudz. Turpretim Amerikā, kur In-Store TV parādījās pēc 1970. gada, Anglijā, Krievijā un Skandināvijas valstīs šis mediju kanāls jau ir kļuvis par ierastu patērētāju informatoru, kurš reklāmdevējiem pierādījis savu efektivitāti. Tādiem ievērojamiem tirdzniecības tīkliem kā Wal-Mart, Tesco, ASDA, Sainsbury’s (Fresh TV), Salfridges, COSTCO, Vodafone, Spar, Рамстор ir sava iekšējā televīzija. Pasaulslavenie zīmoli – Coca-Cola, Nestle, Danone, Evian, Gillette, Colgate, Visa, Heineken, Dove, Procter&Gamble, Land Rover, Renault, BMW, Unilever, Henkel – jau atzinuši In-Store TV unikālās iespējas.

 In-Store TV rašanās un tās pozīciju stiprināšanās Latvijā pirmām kārtām notiek mediju inflācijas dēļ, kas īpaši skārusi reklāmu televīzijā. Reklāmas pieļaujamā raidlaika apjoma limitēšana, kā arī likumdošanas normu stingrība attiecībā uz tādām preču kategorijām kā alkohols un tabakas izstrādājumi liek reklāmas tirgum reaģēt un attīstīt jaunas komunikācijas tehnoloģijas un mārketinga instrumentus. Turklāt cilvēki, it īpaši sabiedrības aktīvā daļa, arvien mazāk laika pavada mājās pie televizora vai lasot grāmatas. Tas nozīmē, ka viņus grūti sasniegt ar televīzijas reklāmu un moduļiem drukātajos medijos. Mārketinga komunikācija seko savai auditorijai – vispirms tā iziet ielās, pēc tam ar datora palīdzību dodas uz darbavietu, bet tagad – arī uz brīvā laika pavadīšanas, atpūtas vietām, kur galvenokārt tiek tērēta nauda. Varētu teikt, ka In-Store TV ir visīsākais ceļš pie patērētāja!

Market Media © 2008